Pia Seeberg

Ukas treningsøkter

4. desember 2016   |   Kommentarer

Nok en treningsuka i boka, og tja.. jeg sier meg sånn passe fornøyd. Kroppen spiller ikke helt på lag når det kommer til tung styrke om dagen, blant annet har jeg en litt kranglete hofteleddsbøyer som ikke er så keen på tunge knebøy. Derfor har jeg trent litt lettere denne uken, så får vi se hva den kommende uken bringer. Fornøyd er jeg uansett!

Mandag

Fullkropps styrkeøkt

Tirsdag 

Intervaller på mølle, 4 minutter, 3 minutter, 2 minutter, 1 minutt, og deretter samme veien tilbake igjen. 2 prosent stigning på mølla hele veien.

Onsdag

Fullkropps styrkeøkt.

_mg_0983-1

Torsdag

På torsdag kjørte jeg en kjappisøkt på RAW Trening innimellom kunder, som jeg også delte i videoformat på Facebook-siden min – sjekk den ut HER. Etter en rolig oppvarming kjørte jeg altså en sirkel med staking, roing, kettlebellswings og sidegange med minibands.

Fredag

Hviledag

Lørdag

En kjapp styrkeøkt mellom oppusshing, husshopping og julebord. Den gikk som følger…

A1) Knebøy 15-20 reps x 3 @55 kg, med to ministrikker rundt knærne

A2) Chins 2-4 reps x 5 @15 kg

B1) Hip thrust i Smith-maskin med to sekunder hold på toppen 15 reps x 3

B2) Chins med kroppsvekt 8-10 reps x 2

C1) Ettbeins strake markløft med stang 10-15 reps @35 kg

C2) Smale pushups i ringer med beina på benk 8-10 reps x 3

D1) Skulderpress 8-10 reps x 2 @30 kg

D2) Beinhev på benk med to strikker 20 reps x 2

Søndag

Dette har jo så absolutt vært en hviledag, ref gårsdagens festligheter, men når jeg våknet i dag tidlig (les, klokken tolv, hehe) var jeg faktisk i form til en tur. Så det ble to gode timer i skog og mark, med frisk vintersol i ansiktet. Undervis vekslet jeg mellom å gå og jogge rolig. Nydelig!