Pia Seeberg

Treningsuka som gikk – uke 36

7. september 2019   |   Kommentarer

Hei fininger😊

Jeg befinner meg i skrivende stund på bakrommet på Sis Sportssenter i Stavanger, der vi gjennomfører ShapeUp Convention. Jeg har hittil hatt intro, oppvarming, to treningstimer og et foredrag, så har jeg igjen en bootcamp, også er vi i mål, gitt. Hei, hvor det går, hehe. Jeg skal løpe videre, men ville dele treningsuka som gikk med dere, til inspirasjon for dere som følger med. Jeg er nå i uke 30 av graviditeten, og ja.. still going strong.

takknemlig for det!😍

Søndag

Jeg og mannen dro på CrossFit sammen, og økten under sto på agendaen for dagen.

Mandag

Økten under sto på agendaen på CrossFit Fønix, og med noen enkle justeringer ble det en perfekt preggo workout. Jeg kjørte 8 reps x 4 på frontbøy, og på AMRAP´en kjøre jeg 10 thrusters @35 kg, 20 double unders, 10 ring rows og 20 double unders. Skikkelig god økt, og en fin skalering, gravid eller ei.

Tirsdag

Hviledag.

Onsdag

A1) Knebøy 8-10 reps x 4

A2) Chins max reps x 5

B1) Good morning med strikk 12 reps x 3

B2) Pallof press med twist 15 reps x 3

B3) Enarms skulderpress med et sek stopp på toppen 10-12 reps x 3

Deretter følgende stangkompleks, som med en @25 kg tung stang tok meg 14.50 min.

Jeg kjørte 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 reps på alle øvelsene, først 10, så 9, så 8 – ja, du skjønner. Digg at repsantallet går nedover.

Hang Power clean

Push press

Front squat

Bent over row

Push ups

Torsdag

Ny økt på CrossFit Fønix, der økten ble..

1 snatch + 3 overhead squat med 3 sek stopp i bunnen x 5

Deretter følgende hvert fjerde minutt x 5;

10-14 markløft

14-18 kalorier på romaskin

10-14 push press

Jeg økte altså med én rep for hver runde – det ble en god økt!

Fredag

5 min oppvarming, 4×4-intervaller på romaskin, 5 min nedkjøring. Deretter litt styrke.

A) Chins max reps x 6

A2) Ettbeins leg curl 8-10 reps x 4

B) Glute bridge 10-1 reps med strikk x 2

C1) Pull ups med bein på benk 12 reps x 2

C2) Benkpress med hantler i skråbenk @20 kg 10-12 reps x 3

Lørdag 

Hviledag, sett bort ifra god kok på ShapeUp Convention her i Stavanger.

Håper du nyter lørdagen med hva enn du ønsker. Her blir det tut og kjør frem til 18.50, da sitter vi på flyet hjem til Oslo. I kveld blir det Skal vi Danse på skjermen og noe digg til middag – jeg leker litt med tanken om McDonalds ass..

Time will show! Blogges🧡