Pia Seeberg

Treningsuka som gikk – uke 33

19. august 2017   |   Kommentarer

Søndag

Energy-time på SATS, 30 minutter lang, pluss litt dynamisk stretching og 40 minutters gange for å komme meg til SATS. Sunday well spent, og perfekt før feiringen av svigermor noen timer senere.

Mandag

Trente på Crossfit Oslo, der følgende sto på agendaen..

  • Frontbøy 5 reps, 5 reps, deretter så mange reps som mulig med den samme vekten.
  • AMRAP 12 min med 12 box jumps, 6 thrusters @30 kg og 6 burpee over bar (som vil si at man hopper over stanga på hver burpee.

Hele økta får dere på vloggen i morgen. Da ser dere mest sannsynlig også hvor sabla sliten man kan bli av bare 12 minutter – never stops to amaze me😅

So classy, haha. Hele økta får du altså her på bloggen i morgen, sammen med resten av ukas videoblogg. Det gledes!

Tirsdag

Crossfit med mannen sto på agendaen, der jeg var litt tidlig ute og kjørte litt tunge knebøy, pullups, strakmark og skulderpress, før selve økten besto av…

  • 3 power cleans hvert 1.30 minutt i 12 minutter.
  • 3 runder på tid av 12 push jerks @35 kg, 24 air squats, 38 kalorier på romaskinen.
  • Dead hang 45 sek x 2 (vil si at man henger i stanga, som i bunnposisjonen av en pull up, med aktive skuldre og sterk kjerne).
  • Tricep extension 30 reps x 2

Onsdag

Egentrening, der jeg gjorde følgende styrkeøt.

A1) Sumo markløft 6-8 reps x 4-5 sett.

A2) Skulderpress 10-12 reps x 4.

B1) Bulgarske utfall 8-12 reps x 3.

B2) Chins med vekt 4-6 reps x 4.

C1) Renegade row med push up 16 reps (8 push ups)

C2) Rygghev drop set

D1) Nedtrekk drop set (kjører cirka 10-12 reps, før jeg senker vekten og tar 8-10 nye reps)

D2) Hip thrust drop set (samme som over)

Torsdag

CrossFit – 2 runder av Thrusters med hantler 2 x 15 kg i 1 min, høye step ups på annethvert bein i 1 min, ab mat situps 1 min, håndstående til vegg 1 min – 2 runder av alt, med 30 sek pause mellom hver stasjon. Resten av økta brukte vi på å trene på snatch.

Fredag

A1) Knebøy 6-8 reps x 4

A2) Skulderpress 8-10 reps x 3

B1) Fremoverlent roing 15 reps x 3

B2) Strake markløft med hantler, ett bein, 12-15 reps x 3

Lørdag

Hviledag.