Pia Seeberg

Treningsuka som gikk – uke 22

26. mai 2019   |   Kommentarer

Litt på etterskudd, beklager det, men gårsdagen gikk unna i en fei, noe dere får se så fort jeg har redigert ferdig vloggen – en dag, time for time, på #piaogmarenstreningsreise 😁 I skrivende stund er jeg på flytoget, og må jo, som alltid, innrømme at det er deilig å være hjemme, selv om denne turen virkelig har vært helt RÅ! Folk altså.. jeg elsker folk.

Søndag

Vel fremme på Rhodos, og jeg kjørte økten jeg delte i dette innlegget. Var så stolt av meg selv etterpå, for det satt laangt inne etter en lang dag med reise og økter for/med jentene – flink👌🏻

Mandag

A1) Frontbøy 5-8 reps x 4 

A2) Chins 10 reps x 4

B1) Myo-reps på leg extension og leg curl

B2) Knestående press med kettlebells 8-12 reps x 3

C1) Hip thrust med strikk brede bein  10+10 reps x 3 

C2) Pike push ups 12 reps x 3 

Tirsdag

Kjørte 4×4-intervaller på ellipsemaskin (eneste som fristet), i tillegg til litt kjernetrening.

Onsdag

4 runder av..

Sittende skulderpress 10 reps

Pull ups 5 reps

Hollow rock 20 reps

Deretter 2 runder av..

6, 12, 18 reps av øvelsene under;

Nedtrekk med bredt grep

Enarms clean and press

Kettlebellswing

X-jumps

1 min pause mellom de to rundene. Jeg gjorde altså 6 av alle øvelsene, 12 av alle øvelsene, 18 av alle øvelsene, så 1 min pause, så det samme igjen.

Torsdag

Hviledag.

Fredag

SOMA MOVE med gjengen.

Kjørte 4×4-intervall på ellipsemaskin igjen, i tillegg til følgende..

Turkish get up 4+4 reps x 3

Stir the pot på ball 10+10 reps x 3

Kryssdrag i kabel 12 reps x 3

Pull through i kabel 12 reps x 3

Nedtrekk i kabel 12 reps x 3

Lørdag

Før avreise gjorde jeg denne økten 😊

Blogges i morgen, dere! Jeg er hjemme igjen, og i morgen er det ny uke, nye muligheter, og hele den regla der – men det er heldigvis ikke før i morgen 😅

Kleeem