Pia Seeberg

Treningsuka som gikk – uke 18

4. mai 2019   |   Kommentarer

Trygt plassert på Kypros, og helt ærlig, denne dagen har stort sett gått med til å lande, nyte og kose oss. Dagen startet med morgentrening, jeg hadde Bootcamp, før frokost og litt egentrening på meg – det ble fullkropp styrke. Deretter var det lunsj, og siden da har jeg ligget i sola. Living my best life, her på treningsreise – I love it! Deler treningsuka som har gått, så er det bare å klikke innom ila uken for rapport fra treningsreise, og, som alltid, inspo og motivasjon til en sterk hverdag som gjør deg glad 😊

Søndag

Hviledag.

Mandag

CrossFit på CrossFit Fønix 😊

Tirsdag

CrossFit igjen 🕺

Onsdag

Langtur til fots på skauen med hunden 😊

Torsdag

CrossFit igjen – haha, hva skjedde denne uka 😅

Fredag

Kjørte en kjappis-økt med Sølve her på Kypros, samme økt som vi akkurat hadde kjørt for resten av gjengen. Du kan sjekke ut video V alle øvelsene i dagens Instagram-post 😊

1. Hoppende knebøy

2. Push ups

3. 7+7 utfall fremover

4. 7 shuttle runs

5. 7+7 diagonalhev

6. 7+7 utfall til siden

7. 7 burpees

Totalt 7 runder, jeg brukte 21.21 min 😊

Lørdag 

I dag trente jeg styrke, og i ettermiddag blir det en SOMA MOVE-økt med gjengen 💛 Styrkeøkten var som følger..

A1) Knebøy 10 reps x 3

A2) Nøytrale chins 8 reps x 3

B1) Utfall bakover fra step 12 reps x 2

B2) Nedtrekk i kabel 15 reps x 3

C1) Sittende ettbeins leg curl 15 reps pr bein x 3

C2) Pike push ups 6 reps x 4

D1) Good mornings med stang 12 reps x 3

D2) Stående roing med stang 12 reps x 3

Håper du har hatt en fin treningsuke 😁💛