Christina Fraas

5 tips til deg som trener med mobilen

| 27. august 2017   |   Kommentarer

Nummer fire er min favoritt!


Det er på tide å komme igang med treningen etter sommerferien, for min del sklir det alltid ut litt for lenge og å dra seg inn på gymmen etter lange dager på stranda føles så tungt. Derfor en skogen min beste venn, et kompromiss mellom bevegelse og å nyte livet utendørs enda litt lenger.

 

  1. Ørepropper som ikke faller ut. Om jeg først har kommet meg ut på joggeturen, men valgte øreproppene som faller ut annethvert minutt? Da får jeg lyst til å hoppe og trampe på dem og bestiller pizza istede. Invester i et par som sitter, eller (lifehack!) bruk hårbånd for å holde de på plass.
  2. Sørg for å beskytte mobilen. Jobber du godt vil svetten sprute, er du ekstra heldig belønner naturen deg med en vaskeekte regndusj på veien hjem. Et støtdempende deksel som beskytter mot fukt er alltid en god idé.
  3. Trening = musikk. Løpetur uten musikk er død og fordervelse spør du meg. Hallo liksom – underhold meg! En funky spilleliste er alfa omega, lag den på forhånd eller bli inspirert etterhvert som du finner en god flyt.
  4. Skru av notocations. Det er enkelt å bli distrahert, spesielt de dagene det er litt ekstra tungt å komme igang. Hører jeg et *pling* i oppoverbakken kan det være lett å stoppe for å sjekke. Skru av notifications på messenger og snapchat. Det er ikke viktig nok før noen ringer.
  5. Det er lov å skryte. Glem hva de andra barna sier – selvsagt er det lov å dele økta eller poste en selfie!

Og du? Har du et Yng-abonnement og kjøper ny mobil med SWAP, får du automatisk med SWAP Pluss. Med den er du godt sikret – uansett hva som skjer med mobilen!