Pia Seeberg

En fullkroppsøkt for både styrke og kondis

21. februar 2017   |   Kommentarer

Økten i dette innlegget kan du gjøre når som helst, hvor som helst, da den er helt uten utstyr. Samtidig trener du både styrke og kondisjon, og du kommer til å ha det ekstra moro om du tar med deg en partner, slik vi gjør i videoen under her. Try it!

girl (1)

Økten ser du i videoen – det hører med til historien at vi hadde et par andre teamøvelser mellom hoveddelen og burpees-avslutningen, men det fikk jeg ikke med på film.

Anyhow, hovedøkta var helt super, og gikk som følger…

Stasjon 1

A) Pushups

B) Liggende swimmers

  • Annenhver på hver stasjon til vi hadde gjennomført 45 sek på hver øvelse, 2 ganger, med 15 sek mellom hver øvelse.

1 min pause

Stasjon 2

A) Hoppende knebøy

B) Hoftehev

  • Annenhver på hver stasjon til vi hadde gjennomført 45 sek på hver øvelse, 2 ganger, med 15 sek mellom hver øvelse.

1 min pause

Stasjon 3

A) Skøytehopp fra side til side

B) Froskehopp fremover med armene bak hodet

  • Annenhver på hver stasjon til vi hadde gjennomført 45 sek på hver øvelse, 2 ganger, med 15 sek mellom hver øvelse.

1 min pause

Stasjon 4

A) Butterfly situps

B) Roterende sideplanke

  • Annenhver på hver stasjon til vi hadde gjennomført 45 sek på hver øvelse, 2 ganger, med 15 sek mellom hver øvelse.

1 min pause

Stasjon 5

A) Mountain climbers

B) Dummies (løping fra side til side)

  • Annenhver på hver stasjon til vi hadde gjennomført 45 sek på hver øvelse, 2 ganger, med 15 sek mellom hver øvelse.

1 min pause

Må prøves!

I skrivende stund er det leggetid her i Dubai, og vi lader opp til en ny dag i morgen. Jeg er ferdig med å holde foredrag, som jo alltid er en supergod følelse, og nå er jeg klar for å nyte resten av tiden her i Dubai – komboen av nytelse, litt ferie og morsom jobbing, I love it! Mer om foredraget kommer senere – nå er det natta 🙂